Ouder vereniging

Wat doet de oudervereniging?

De oudervereniging ondersteunt enerzijds diverse activiteiten die door school worden georganiseerd, maar organiseert daarnaast ook zelf diverse activiteiten waar alle kinderen aan kunnen deelnemen.

Bijeenkomsten van de oudervereniging

Uiteraard zijn er vergadermomenten nodig om al deze activiteiten te organiseren en/of ondersteunen. Daarom vergadert de oudervereniging maandelijks. De precieze data vindt u terug op de schoolkalender (aangegeven met OV). Met een beetje inzet van eenieder kunnen we de schooltijd van onze kinderen wat extra’s te geven.

Tijdens de vergaderingen komen de verschillende activiteiten aan bod en wordt besproken wat er geregeld moet worden en wie wilt helpen. Deelnemen aan de vergaderingen is op vrijwillige basis en leidt niet tot verplichtingen. Wilt u ook een handje helpen bij de activiteiten of meedenken tijdens de vergaderingen? U bent van harte welkom!

Bestuur oudervereniging

Wendy KrotwaarVoorzitter
Dave VraetsSecretaris en penningmeester

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Mail dan naar vraetsdave.rkbsdecaleidoscoop@gmail.com.